O zboží

Nejsem si jistý, jestli je dané zboží pro mě nebo mé nejbližší vhodné, poradíte mi?

Ano, samozřejmě, vždy vám rádi pomůžeme. Můžete se na nás obrátit v pracovní době od 9:00 do 17:00 hodin na telefonním čísle +421 910 615 600, případně přes WhatsApp na stejném čísle nebo e-mailem na adrese zakaznik@vehnel.cz.

Je zboží vyrobeno v EU?

Veškeré zboží pečlivě nakupujeme nebo si necháváme vyrábět přímo u výrobců v Česku a na Slovensku. Samozřejmě některé komodity, jako je například himálajská sůl, pocházejí přímo z Asie, ale nakupujeme je výhradně u certifikovaných dovozců a hlídáme si kvalitu osobně.

Proč je všechno zboží značky Venhel?

Velmi dbáme na kvalitu, a proto si všechny výrobky necháváme vyrábět nebo dovážet přímo pro nás. Kontrolujeme si jejich kvalitu, obsah i logistiku a skladování.

Budete prodávat i jiné značky?

V tuto chvíli neplánujeme prodej jiných značek. Portfolio Venhel je dostatečně široké. Navíc se neustále snažíme naši nabídku rozšiřovat.

Pokud máte pro nás tip na produkt, který by se hodil do našeho portfolia, pošlete nám ho prosím na e-mail venhel@venhel.cz a do předmětu uveďte „Tip na produkt“. V případě, že daný produkt nemáme a vybereme ho do našeho portfolia, odměna vás nemine.

Jestliže máte pro nás tip na kvalitního výrobce z jakékoliv země v Evropě, jakékoliv velikosti, pošlete nám ho prosím na e-mail venhel@venhel.cz a do predmětu uveďte „Tip na výrobce“ a my vás pak rádi v případě úspěšného navázání spolupráce odměníme.
 

Nákup: objednávky, registrace, platby

Máte i podnikovou prodejnu?

Bohužel se nám zatím nepodařilo kvůli pandemické situaci dokončit projekt podnikové prodejny. Plánujeme to však v blízké budoucnosti napravit. O otevření podnikové prodejny vás budeme včas informovat na našich sociálních sítích (takže vás poprosíme, abyste sledovali FACEBOOK INSTAGRAM LINKEDIN).

Musím se při nákupu registrovat?

Ano. V dohledné době však plánujeme povilit i neregistrované nákupy. Registrované nákupy však poskytují řadu výhod. Především výrazně usnadňují objednávkový a reklamační proces.

Nejde mi se přihlásit do účtu – co mám dělat?

V případě, že jste zkusili obnovit heslo přes změnu hesla, zkontrolovali jste internetové připojení a stále nic nefuguje, napište prosím hned na e-mail support@venhel.cz. Do předmětu napište „Problém s přihlášením“ a do e-mailu nám ideálně napište vaši e-mailovou adresu a pokud si pamatujete i to, alespoň orientačně, kdy jste udělali poslední objednávku. Prosím, napište nám i to, jaký prohlížeč a zařízení používáte, například Google Chrome na PC nebo Safari na iPhone8.

Dá se objednat i telefonicky?

Pokud se vám nedaří objednat e-mailem, zavolejte nám na +421 910 615 600. Pro správnost procesu však musí projít komunikace i přes e-mail.

Jak je možné sledovat stav objednávky?

Stav své objednávky můžete sledovat po přihlášení do vašeho účtu. Pokud se stav vaší objednávky nezměnil více než 2 pracovní dny, prosím, kontaktujte podporu na e-mailu zakaznik@venhel.cz nebo na tel. +421 910 615 600.

Můžu zrušit nebo upravit objednávku?

Objednávku může po jejím odeslání zrušit jen náš pracovník. Pokud jste si objednávku rozmysleli, volejte v pracovní době od 9:00 do 17:00 hodin na +421 910 615 600 nebo napište e-mail na zakaznik@venhel.cz. Do predmětu zprávy zadejte „ZMĚNA OBJEDNÁVKY - SPĚCHÁ“ a naši kolegové se vám pokusí pomoct.

Doručení a platba zboží

Kolik stojí doprava?

Sazby za dopravu najdete v sekci Doprava a platby.

Doručujete i přes víkend?

Někteří dopravci umožňují doručování i přes víkend. Tato možnost se vám ukáže při objednávce.

Platí se nějaký poplatek za osobní odběr na skladě?

Pokud je objednávka pod 500 Kč, tak se platí ekologický poplatek 50 Kč za balné i v tomto případě.

Kde můžu sledovat zásilku?

Po expedování objednávky ze skladu dostanete informaci e-mailem od nás anebo přímo od dopravce, na jehož stránkách můžete cestu vašeho zboží k vám sledovat.

Reklamace

Přišel mi evidentně poškozený balík, co mám dělat?

V případě, že vám kurýr doručí poškozený balík, doporučujeme ho nepřebírat a sepsat s ním reklamační protokol. O škodě nás bude dopravce informovat a následně vám odešleme balík ještě jednou.

V mé objednávce je poškozený produkt, chybí nebo se v ní naopak nachází výrobek, který jsem si neobjednal/a. Co mám dělat?

Pokud máte jakýkoliv problém s objednávkou (poškozené zboží, chybějící produkt, zaslané nesprávné zboží), obraťte se hned na naši zákaznickou podporu, buď telefonicky v pracovní době od 9:00 do 17:00 hodin na +421 910 615 600 anebo napište e-mail na reklamace@venhel.cz. Do předmětu mailu pak uveďte „Reklamace – důvod (heslovitě důvod reklamace, např. špatné zboží, chybějící produkt, jiné)“ a naši kolegové se vám pokusí pomoct. Zároveň priložte fotografii balíku a jeho obsahu do mailu anebo je pošlete přes Whatsapp na výše uvedené telefonní číslo.

Zboží jsem si objednal/a, ale nebylo mi doručeno. Jak mám postupovat?

Pokud jste objednávku neobdrželi do 5 pracovních dnů od jejího vytvoření, obraťte se hned na naši zákaznickou podporu, buď telefonicky v pracovní době od 9:00 do 17:00 hodin na +421 910 615 600 anebo napište e-mail na reklamace@venhel.cz. Do předmětu e-mailu uveďte „Reklamace - nepřišlo zboží“.

Chci reklamovat nebo vyměnit zakoupené zboží. Jak mám postupovat?

Pokud chcete produkt z jakéhokoliv důvodu reklamovat, obraťte se na naše reklamační oddělení, buď telefonicky v pracovní době od 9:00 do 17:00 hodin na +421 910 615 600 nebo napište e-mail na reklamace@venhel.cz. Do předmětu e-mailu uveďte „Reklamace - výměna“ a zboží vám vyměníme, případně vás finančně odškodníme, v případě, že to bude v souladu s reklamačním řádem.

Chci vrátit zpátky zakoupené zboží. Jak mám postupovat?

Pokud chcete produkt vrátit, je možné ho nepoškozený a neotevřený zaslat do 30 kalendářních dnů zpět. Jestliže chcete produkt vrátit, obraťte se na naše reklamační oddělení, buď telefonicky v pracovní době od 9:00 do 17:00 hodin na +421 910 615 600 anebo napište mail na reklamace@venhel.cz. Do předmětu mailu uveďte „Reklamace - vrácení zboží“ a po dohodě s kolegy vám napíšeme adresu, na kterou nákup vrátíte. Následně vás finančně odškodníme. K odstoupení od smlouvy nezapomeňte připojit podepsaný formulář. 

Formulář na odstoupení od smlouvy